کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316524 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با یک دکمه تمام خانه هوشمند را کنترل کنید!

خانه‌های هوشمند همیشه هم نباید خیلی پیچیده و عجیب باشند. با این‌که زمانی تصور می‌شد اسمارت‌فون می‌تواند هابی باشد که تمام دستگاه‌های هوشمند داخل خانه را کنترل کند؛ اما آمازون اکو با الکسا نشان داد فرامین صوتی می‌تواند کاربرد بیشتر و تأثیر بهتری داشته باشد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله شبکه؛ در این بین شرکت لاجیتک طرز فکر دیگری دارد. آن‌ها فکر می‌کنند که کنترل خانه‌‌های هوشمند باید به‌سادگی فشردن یک دکمه باشد؛ شاید هم دو فشار و یا شاید هم یک فشار طولانی.

سوئیچ جدید این شرکت دقیقا همین است: یک دکمه. این محصول که Logi Pop Home Switch نام دارد یک دکمه 6.35x6.35 سانتی‌متر است که در چهار رنگ مختلف عرضه شده و قادر است تا به پلتفرم‌های مختلف خانه هوشمند وصل شود. این دکمه با دستگاه‌هایی مانند Philips Hue؛ Insteon؛ WeMo؛ LIFX و Lutron سازگار است.

کیت جدید لاجیتک با دو دکمه و یک پل ارتباطی به قیمت 99.99 دلار عرضه می‌شود. هر دکمه بیشتر 39.99 دلار به این قیمت اضافه می‌کند. این دکمه‌ها می‌توانند به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شوند که یک دستگاه خاص را روشن کنند مانند چراغ حبابی یا اسپیکر. هم‌چنین می‌توان برای هر کدام از حالت‌های تک فشار؛ دو فشار یا یک فشار طولانی یک عملیات (فانکشن) تعریف کرد. در دموی لاجیتک که برای تبلیغ این محصول ارائه شده با یک فشار؛ چراغ‌ها روشن می‌شود؛ دو فشار می‌تواند چراغ‌ها را به‌همراه اسپیکر روشن کند و یک فشار طولانی تمام چراغ‌ها؛ اسپیکر و تلویزیون را روشن کند.

البته برای فعال کردن سیستم اتوماسیون خانه هوشمند با یک تماس؛ به ریموت مبتنی بر هاب «لاجیتک هارمونی» نیاز است تا بتوان دستگاه‌های تفریح و سرگرمی مانند تلویزیون؛ ست‌تاپ باکس؛ سیستم صوتی یا حتی دستگاه‌‌های Sonos را روشن کرد. اختصاص دادن فانکشن برای دستگاه‌های هوشمند و ارتباط دادن آن‌ها به‌هم از طریق اپلیکیشن «لاجی پاپ» (Logi Pop) بر روی دو بستر iOS و آندروید انجام می‌شود. شاید مهمترین چیزی که از دیدن تبلیغ این محصول می‌توان نتیجه گرفت سادگی کار با آن است. یک سوئیچ برای خانه‌های هوشمند بدون این‌که برای فعال شدن نیاز به دستور صوتی داشته باشد. گاهی اوقات بهترین چیزها ساده‌ترین چیزها هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33274 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1395/05/23 تعداد مشاهده: 1991
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر